Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani PC do emulacji Andro

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani PC do emulacji Andro
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Fri, 21 Feb 2020 21:50:19 +0000
On 21/02/2020 20:18, heby wrote:

> Mała uwaga. Niektóre emulatory wymagały i chyba dalej wymagają do
> sensownej emulacji trybów wirtualizacji procesora dostepnych tylko na
> Intelu i to tylko do jakiejśctam wersji. AMD też ma taką technologie,
> ale nie jest używana, przynajmniej w części emulatorów.
>
> Ogólnie Android studio do pracy w emulacji bez Intela nie ma sensu, same
> zaś wbudowane emulatory bez android studio są nieużytecznie powolne bez
> wirtualizacji.
>
> Zamiast emulacji zainteresują się projektem odpalania Andorida natywnie:
>
> https://www.android-x86.org/

Dzięki,

Używałem wielokrotnie Memu na Ryzenie i na AMD A10 (dlatego też
wspomniałem o podobnym procku, bo takiego używałem kiedyś do emulacji
Andro) i wszystko śmiga super na tych prockach jeśli chodzi o normalne
gry Andro (nie jakieś tam strasznie wymagające 3D tylko normalne
popularne towery i strategie).

PC jest budowany dla kogoś, nie dla mnie, będzie tam Windows 10 i
emulator, najprawdopodobniej właśnie Memu, żadne inne systemy czy bajery
nie wchodzą w grę.

Dlatego teraz muszę tylko znaleźć odpowiednią platformę, procek z
wbudowaną grafiką albo osobna grafa, całość może być stara i powolna,
ale żeby była w miarę kompatybilna do gierek z Andro.

--
pozdrawiam,   pioruns