Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani PC do emulacji Andro

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani PC do emulacji Andro
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Fri, 21 Feb 2020 22:14:24 +0100
wypadła z błędem.

Bo 95% programów jest na ARM, a ten Andek na PC to jest x86 - brak
zgodności binarnej.
raczej nie z tego powodu. ja mam tablet x86 i na 3 lata uzywania, również przez dzieci, jeden program nie zadziałał bo wymaga ARM. natomiast chętnie bym widział na PC program do obsułgi kamer z androida - nie działa. gry - nie działają. pierdylion innych programów - też nie działa. w zasadzie działają programy które są "wbudowane" w system. kalendarz, kalkulator itp.
ToMasz
Na bluestack - wszystko co sprawdzałem działa. ale to na marnym procku nie pójdzie. i wymaga windowsa