Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 21 Feb 2020 11:14:14 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e4f4719$0$17357$65785112@news.neostrada.pl

Otóż nie!!! Spreparowałem kiedyś dysk z 32W10 na F-S, który
teraz wziąłem do obróbki, ale że był mi na chwilę potrzebny
do lepszych ;) zadań, użyłem go do tych lepszych zadań,
kasując ów 32W10...

Seagate był potrzebny, ale zanim miał być potrzebny, jego
zawartość miała zostać przerzucona na Toshibę, ale że na
Toshibie były pornole (Królewna Śnieżka czy Diabolina itp.)
[to nie pornole -- prawda nie jest tam naga, lecz okryta
szatami hipokryzji? zaś fakty są filmowe?...] stało się
inaczej, o czym zapomniałem...

Ale i co z tego, skoro to inny W10 niż chciałem...

-=-

Tedy muszę znów zainstalować W10 na F-S...
Tym razem chyba zainstaluję 64W10 -- skoro ściągnąłem, gdy Animka pytała...

Zainstalować go chcę na gołej Toshibie i po prostu wrzucić tutaj.

-=-

Mam niezbyt odpowiedni W10 i WXP na tym samym dysku pracujące
ze sobą najwyraźniej bezkolizyjnie. Po uruchomieniu komputera
wybieram -- z czego chcę bootować.

Przebootowałem wielokrotnie na WXP i na W10 -- chyba jest OK.

-=-

Zanim było OK, ,,popsuł'' się WDC, na który wrzuciłem zawartość Seagate.
Dysk był widoczny pod WXP na F-S, lecz pusty -- bez partycji. Stało się
to bezpośrednio po tym, jak odpiąłem dysk w czasie, gdy jeszcze coś ;)
na nim pisało. Podpiąłem WDC do netbooka -- uzyskałem ten sam efekt...

Pomyślałem:
- dyski są nieśmiertelne
- dwa komputery nie mogą być zepsute tak samo
- przewód jest sprawny
podpiąłem dyndającą wtyczkę (przewód Y, ale zwykle
nie używam aż dwóch wtyczek) i nadal to samo...
- zapewne stuknęła przejśćiówka...
innej nie miałem, ale tę podepchnąłem nieco i... OK!!!

-=-

IMO (piszę to na podstawie swych doświadczeń) niemal wszystkie
,,błędy'' to błędy pozorne -- jak z tą przejściówką, która po
prostu była za słabo wciśnięta w złącze SATAnistyczne lub zły
kontakt na przewodach USB...

-=-

Ale WXP nie chce łączyć się netem. :)
Wkopiowuję tu kolejna partycje WXP...
Tę zaś uruchomić chcę ze wszystkimi
usługami Windows, jako że jest nieco...
Oszczędnościowa... ;)

W tle kopiuję WXP i wkrótce przebootuję na nią, jeśli zdołam...

-=-

To, co teraz napisałem, zasejwuję i spróbuje wysłać z innej kopii WXP.
Kopiowanie dobiega ;) końca...

-=-

Mam teraz na Seagacie: WXP; W10; WXP, z którego teraz piszę.
Wysłać zamierzam z tego, który teraz tu wrzuciłem. DBXy są
na partycji wspólnej.

-=-

Przebootowałem i kończę ten post. Nie obyło się bez problemu,
bo partycja wspólna nie chciała zamontować się bezproblemowo...

Na razie ta kopia WXP startuje bez udziału W10 -- jako aktywna.
Obaczę, czy wystartuje też spod W10 jako nieaktywna, gdy aktywną
będzie W10.

To ta sama kopia, z której korzystam od wielu lat?...
Z Seagate trafiła na WDC, gdy ,,reperowałem'' Viktorią
(Dziękuję Olafowi) a stamtąd ponownie na ten sam Seagate.

Po wysłaniu tego postu zamierzam podpiąć tę partycję pod
W10, choć ten W10 stąd wywalę...

-=-

Jeśli ktoś czegoś nie rozumie -- mogę spróbować coś dopowiedzieć...
Wszystkie te me poczynania są odpowiedzią na problem Trybuna?...
Ogólnie chcę na tym F-S mieć i W10, i WXP, ale nie śpieszę się...
I niestety ten F-S lekko ;) sypie się... Kupiłem go w połowie
sierpnia 2008 r. i intensywnie wykorzystywałem...

-=-

Wgrana partycja też nie dała łączności z netem -- w obu wypadkach
potrzebny był ZoneAlarm pilnujący WXP a przebywający częściowo ;)
na wspólnej partycji...

--
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'