Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 04 Feb 2020 18:31:59 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 4 Feb 2020 16:40:33 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e399071$1$555$65785112@news.neostrada.pl>
 od ąćęłńóśźż <a@e.pl>  :
>To nie ma znaczenia, bo w SSD to nie jest fizycznie "pomiędzy partycjami".

Ma znaczenie dla systemu, bo on to widzi między partycjami, w efekcie można
swobodnie
rozszerzać wszystkie partycje w miarę potrzeby, a jak jest jeden obszar OP, to
tylko
partycję poprzedzającą da się przeskalować(bez orania dysku).