Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśni

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa?
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Fri, 14 Feb 2020 08:03:33 +0000
On 14/02/2020 07:17, ivan wrote:

> Więc co można sobie pomyśleć o nabywcach? Takie np cioty ze "starbunia"
> wiedzą tylko tyle, że i5 jest lepszy od i3, ale o tym czym jest generacja
> procesora to już nie maja bladego pojęcia. Zresztą ponad 63 %
> amerykańskiego społeczeństwa to analfabeci i głąby.

No niestety tutaj się z Tobą zgodzę :) Nie jestem klientem Apple i nigdy
nie będę. Nie toleruję (lub staram się nie używać, jeśli mam wybór)
zamkniętych produktów podanych mi na talerzu. A klienci Apple z chęcią
zapłacą $1000 za laptopa z gorszymi parametrami niż laptop za $500 z
Windows albo nawet bez systemu. Tak samo z ich telefonami. No ale mają
logo z jabłkiem.
Psy szczekają, a karawana jedzie dalej, podobno Apple niedługo będzie
warte $2T :)

--
pozdrawiam,   pioruns