Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśni

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa?
From: ivan <ivan@mail.ru>
Date: Thu, 13 Feb 2020 10:57:29 +0100
Dnia Wed, 12 Feb 2020 19:20:21 +0100, Uncle Pete napisał(a):

> TrueCrypt też był audytowany... Nie wiedziałem o VeraCrypcie (okazuje
> się, że jest jeszcze kilka "odgałęzień"), zatrzymałem się na etapie,
> kiedy twórca TrueCrypta zakończył projekt,
Ostatnia użyteczna wersja to 7.1 a następcy (pod innymi nazwami) mają
wejścia od zaplecza dla służby, trzyliterowej. Istnieją porty na
architekturę arm (Maemo, MeeGo, Sailfish) true crypta w ostatniej sensownej
wersji.

> krążyły plotki że pod
> naciskiem służb specjalnych.
Dokładnie. W USrAelu producent nie sprzeda oprogramowania jeśli nie zrobi
furtki dla trzyliterowych. Zapewnienia producentów gayPhonea, że ich system
jest bezpieczny to najzwyklejszy bełkot.