Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] IBM Thinkpad 770X

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] IBM Thinkpad 770X
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 6 Feb 2020 20:46:27 +0100
Dnia Thu, 06 Feb 2020 19:28:09 +0100, mordazy@somewherefaraway.com
napisał(a):

> Brzmi jak padnięta całkiem bateria od podtrzymania biosu.
> Mój 600E zachowywał się podobnie jak Twój 770X, póki mu nie dałem
> nowej baterii, z tym że _chyba_ udało mi się go raz czy dwa
> zabootować, ale to było tak dawno że nie ręczę. Napisz jakie błędy
> wyskakują, jeśli 161 i 163 to jest problem z baterią cmos i
> ustawieniem daty. Bateria kosztuje z 10zł, podwoisz wartość laptopa :D

Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to wymiana baterii, bo była zupełnie
padnięta. Ale, jak wspomniałem, gdy dostałem się do okienka z
ustawianiem czasu i daty, po ustawieniu nie było ciągu dalszego albo nie
umiałem go wyklikać. Niestety, nie zapamiętałem kodów błędów, choć
prawdopodobnie i te które wymieniłeś były. Ale obecnie lapek jest
rozebrany na kawałki i raczej nie będzie mi się chciało go składać z
powrotem :)
--
Jacek
I hate haters.