Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 3 Feb 2020 20:28:46 +0100
Po co przed instalacją zakładać partycje zewnętrznym programem, skoro przy instalacji jest opcja "na czysto" z założeniem sobie wszelkich potrzebnych partycji przez instalator Win?
Jeszcze ewentualne pytanie w jaki sposób i kiedy robisz "over-provisioning" dla
SSD.
Ja "over-provisioning" (defaultowe 10%) robiłem już po instalacji Win 10 spod
Windows, programem fabrycznym Samsung Magician.
Nie wiem, czy program każdego producenta SSD to umożliwia (OIDP programik Intela do ich marki SSD takiej funkcji nie miał, przynajmniej pod Win XP).

-----
Może to kwestia sposobu instalacji systemu