Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wiara czyni cuda!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wiara czyni cuda!
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 30 Jan 2020 00:35:45 +0100
Umarli do życia powstają!!! O tym chcę tu napisać!

Wiara ludzka była najwyraźniej tak silna (ach ci
ludzie!) że atrament w drukarce doznał zaschnięcia!
Wczoraj jeszcze drukowałem -- dziś najpierw bardzo
słabo, prawie nic, następnie w ogóle nic... Ani
w kolorze (co nie dziwi, bo koloru nie ruszam) ani
w czerni... Ani via drut USB z komputera, ani bez
pomocy komputera, czyli odpadały ewentualne problemy
stojące po stronie komputera i przewodu...

Czyniłem, co mogłem, wreszcie włożyłem kartrdż do
ciepłej wody i zaczekałem ~kwadransa... Podczepiłem
klips, zassałem strzykawką ~1 cmcmcm, wytarłem,
sprawdziłem w drukarce, zamoczyłem ponownie
w wodzie...

Obecnie drukarka drukuje w czerni, ale nie jest
do końca przetkana, co ukazuje test siatkowy...
[test siatkowy czy pyton siatkowy? -- wszystko
już mi myli się ze zmęczenia...]

Tak oto uwierzył, że atrament może zaschnąć
i zatkać skutecznie dysze...

A kiedy naprawdę w to uwierzyłem? Ano dopiero
wtedy, gdy po paru minutach miast rozlanej
kropli w klipsie Obaczyłem galaretkę ;)
szykującą się do całkowitego zastygnięcia...

Ktoś powie [to senne marzeni?] -- trzeba wyłączać najpierw
wyłącznikiem, później wyciągać przewód zasilający? Ależ
dbam o to od samego początku używania tej drukarki!!!

Wczoraj jeszcze drukowałem sporo, po drukowaniu zważyłem
kartridż a dziś -- problem...

Rozjaśniając sprawę -- nie mam stosownych płynów udrażniających,
nie mam wódki 95% (choć mam takie czekolady -- ale chyba wódka
byłaby lepsza od czekolady mimo tego, że obie te substancje
mają tyle samo ;) -- 95%) i nie mam niczego poza wodą, czym
mógłbym rozluźnić nieco gardziele dyszowe...

IMO dokupiony atrament jest gęstszy od tego, który gościł
w kartridżu kupionym razem z drukarką.

Po 2 latach używania żałuję, że nie drukowałem w kolorze -- kartridż
po prostu zaschnął... Dolewanie zapewne nie byłoby kłopotliwe...

--