Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Usprawnienie PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Usprawnienie PC
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 26 Jan 2020 10:59:59 GMT
Użytkownik Trybun MxIlCh@jachu.ru ...

> Oczywiście że wg moich, dla mnie uruchomienie w 15, a 20 sekund
> praktycznie nie robi różnicy. Bo takie są uzyski prędkości
> uruchamiania W-10 na laptopie na dyskach SSD vs HDD.

A dla mnie to w ogole nie ma znaczenia bo komp właczony cały czas.
Dlatego o uzyskach mowie na poziomie obsługi kompa (brak jakichkolwiek
zwiech, sekundowych zamarc etc)

> Moja praktyka wygląda następująco -  prędkość SSD pod 7ką istotnie
> robi piorunujące wrażenie, pod 10ką przyrost prędkości jest już
> tylko taki sobie, że warto się porządnie zastanowić nad wymianą
> (sprawnego) HDD.

To masz coś nie tak z tym systemem bo czy 7 czy 10 nie powinno miec
zadnego znaczenia.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także