Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Usprawnienie PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Usprawnienie PC
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 25 Jan 2020 11:59:50 GMT
Użytkownik Trybun MxIlCh@jachu.ru ...

> Teoria. Zwracam szanowną uwagę że do jeszcze niedawna 10ka hulała na
> HDD jak baletnica. Laptop z win7 to był koszmar, montuję SSD i lapek
> rusza z kopyta, przejście na 10kę i tu w stosunku do HDD przyrost
> wydajności prawie niewidoczny.

Własnie nie teoria a praktyka.
Moze ci hulało według twoich standardów, moze obecnie ten dysk po prostu
pada i dlatego masz takie długie czasy uruchamiania.

Ja przesiadłem sie na wszystkich kompach na SSD i mowie ci jako praktyk
ze kompy odzywaja. A nie posiadam jakis nowowczesnych komputerów - ot
athlona x2 250 czy np c2d e7800 czy jakos tak...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także