Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dysk zewn. usb = 4 TB dla windows xp

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dysk zewn. usb = 4 TB dla windows xp
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 15 Jan 2020 00:00:49 +0100
Olaf Frikiov Skiorvensen w 5r5p1f5tg10jkiheqq88e2ujeg49bc3u30@4ax.com">news:5r5p1f5tg10jkiheqq88e2ujeg49bc3u30@4ax.com
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 13 Jan 2020 16:07:41 +0100
doszła do mnie wiadomość  <5e1c87f5$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
od "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>  :
- podpowiadaja, ze najwygodniejszym (jedynym prostym?) rozwiazaniem jest
sterownik *Paragon* *GPT* *Loader* , xp zobaczy duzy dysk GPT
(https://www.paragon-software.com/technologies/gpt-loader) . Ale zero
Paragonu w sieci. w kazdym razie ja nie widze.
Czyli prosba o konstruktywna podpowiedz, moze ktos to
(auto)przerabial...
Przerabiałem(bardzo dawno temu), odradzam,
ten sterownik jest bardzo
zabugowany:
http://hardwarefetish.com/524-paragon-gpt_loadersys-bsod-analysis-and-fix
Człowiek z linka go patchował, efekty były średnie(dodał coś nowego Update
27.09.2019
możesz sprawdzić), o ile pamiętam, ten sterownik u mnie robił bsod po
odpięciu dowolnego dysku zewnętrznego z systemu, nie wiem, czy to
rozwiązane.

wiem, pisales (link do groups.google  podalem w root poscie)
z tym, ze loader paragonowy, jak doczytalem, jednak nie dla dyskow
zewnetrznych, jeno secondary drive -->
https://www.paragon-software.com/technologies/gpt-loader/#
https://www.ghacks.net/2010/11/04/how-to-use-3tb-hard-drives-on-windows-xp/
-  czyli w tej akurat sprawie - pozamiatane.

w kazdym razie problem odpowiedzi nie ma (moze jakies live, moze w7, cos tam pisza tu i tam, nie widze zachwytow w sprawie efektow)