Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 13 Jan 2020 01:44:54 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 12 Jan 2020 23:42:28 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e1ba0ed$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>"Olaf Frikiov Skiorvensen" cn8k1f56hl1m9c9d489ijus77avidqokpd@4ax.com

>MLC to IMO pomyłka w buforowaniu a 8 GB to IMO mało.

>Kwadranoja... ;)

Mam oba modele, XT gen1 ma niezbyt wielki boost przy ładowaniu systemu, ale XT
gen2 już w
granicach 30%, co staje się opłacalne.

>IMO fajne byłyby hybrydy z 32 GB 3d_xpointów znanych z Optane...

Intel Optane H10 M.2 ma do 32 GiB cache(Optane) i do 1024 GiB QLC
Flash(kontroler
SM2263), to ciekawa konstrukcja, ale cena z kosmosu.
https://pclab.pl/news80339.html

>-=-
>
>Usiłuję nakłonić do współpracy padający dysk Seagate -- 500 GB 7200 rpm...
>[w tle oglądam cyrk https://www.youtube.com/watch?v=PhJHL8VQJpk itp...)

Nową Victorią go możesz pokonać bez utraty danych:
https://files.hddguru.com/download/Software/Victoria%20For%20Windows/

Sejmu nie oglądam, zamiast polecam to(prawdziwy skarb, zastanawiam się, czy nie
zripować,
bo może zniknąć):
https://www.youtube.com/channel/UCvaa77JSptM-TR_mtBLEGGQ