Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sat, 11 Jan 2020 21:07:11 +0100
W dniu 2020-01-11 o 20:11, heby pisze:
On 11/01/2020 13:57, Animka wrote:
> [...]
Nie wiem

Więc po co kategorycznie twierdziłaś że oglądasz filmy w mp4 a nie H.264? Skoro nie czaisz bazy to nie generuj stanowczych dezinformacji.

No, trochę zakumałam, ale nie sprawdziłam tego, nie tworzyłam, to mogę nie wiedzieć i nawet nie muszę, bo nie idę na egzamin z informatyki :-)

"Nieznajomośc informatyki szkodzi".

Powiedziałem to pewnemu prawnikowi który stracił wszystkie dane z laptopa przez swoją głupotę i pytał czy coś można zrobić. Spojrzał na mnie z pogardą i trzasnął dzwiami.

Prawnik nie musi być informatykiem, więc nie popisuj się.
EOT

--
animka