Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jak *tanio* odczytać dysk SCSI?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jak *tanio* odczytać dysk SCSI?
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 4 Jan 2020 22:00:03 +0100
Cześć.

Mam dysk SCSI który chciałbym zrzucić blok po bloku.

Nie mam jednak kontrolera SCSI, jedyny który posiadam jest w Sun Ultra, ale wolałbym tam się nie bawić w zrzucanie dysku bo komputer jest do naprawy najpierw.

Pobiegłem na ali w poszukiwaniu jakiegoś SCSI->USB a tu okazuje się nie ma. SCSI->IDE też nie widzę.

Mam jakieś tanie opcje? Sprawa co prawda chwilowo jednorazowa ale nie wiadomo czy coś takiego się nie trafi jeszcze kilka razy wiec wolałbym nie korzystać z uprzejmości kogoś tylko zdobyć jakies hardware.

Przypuszcalnie to się da zrobic na jakimś arduino ale to druciarstwo. Wole najpierw coś gotowego.

Na allegro widzę kilka kart SCSI ale czy jest jakaś która powinna bez kłopotu być zauważona przez Linuxa? Np:

https://allegro.pl/oferta/kontroler-scsi-dtc-436p-25-pin-7565910417