Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptopa chciałem dziś kupić

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptopa chciałem dziś kupić
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 29 Dec 2019 08:52:11 +0100
W dniu 29.12.2019 o 00:00, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-12-28 o 08:47, z pisze:

Widzą?

:-) Pewnie nie ale ja nie pamiętam kiedy widziałem marny TN w smartfonie/tablecie

Psipadek? ;-)

Producenci telefonów licytują się calami przekątnej i
jakością matrycy. Więc gospodynie są świadome różnicy.
Nawet jak same tego nie dostrzegą.
Producenci laptopów jakością matrycy się nie licytują,
wręcz wmawiają że gorsza z efektem lustra jest tym
czego potrzebujemy to i gospodynie świadomości która
jest gorsza nie mają.

jest jeszcze jeden aspekt. jak kupujesz dysk, to patrzysz na porównania, który najszybszy, który najtrwalszy. jak kupujesz ram, patrzysz na ilość i szybkość, jak kupujesz monitor to patrzysz na typ i kąty. a jak kupujesz komputer, laptopa? porocek, ilośc ramu wielkość dysku - koniec. potem dysk ssd ma prędkość talerzowca, ale skoro działa - reklamacji nie przyjmują.
ToMasz