Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptopa chciałem dziś kupić

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptopa chciałem dziś kupić
From: z <z@z.pl>
Date: Sat, 28 Dec 2019 08:47:04 +0100
Widzą?

:-) Pewnie nie ale ja nie pamiętam kiedy widziałem marny TN w smartfonie/tablecie

Psipadek? ;-)

Satio? GalaxyTab3A?

NokiaN8
GalaxyS2
Lumia1020
Z3Compact
Redmi4A.
GalaxyA40
GalaxyS7
Redmi 6 i 7

Wszystkie miały przynajmniej IPS. Może to i były flagowce ale dzisiaj za 300 zł dostaje się IPSa

O co chodzi? Kto kupuje laptop czyli urządzenia na które się patrzy często pod różnymi kątami i się je przenosi ;-) z tak marnymi kątami matrycy?

LITOŚCI

Telewizor w sklepie za 500 zł czy mój stary Sharp 32" z 2008 roku ma kąty porównywalne z IPS.