Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Thu, 26 Dec 2019 09:31:13 +0100

"Trybun" 5e034951$0$541$65785112@news.neostrada.pl

Mam HP -- potrafię ją tak zawiesić, że trudno odciąć...
[zaraz uznają, że znęcam się nad kobietą pracującą...]
I papier zacina się, i softowo zawiesza się... [odcięcie
ze sznura niewiele daje... trzeba sztuczek psychologicznych,
by przywrócić biduję do żywota doczesnego...]

HP to chyba "on",

Oni?

  https://pl.wikipedia.org/wiki/Hewlett-Packard

  Przedsiębiorstwo zostało założone
   w styczniu 1939 roku
   przez absolwentów Stanford University
     Williama Hewletta
     Dave'a Packarda
  w garażu

No fakt - dwu facetów.. Pewnie pod tym skrótem ukryta opcja homo..

a więc o jakiejś dyskryminacji płciowej mowy być nie może.

Drukarka to kobieta, a (wielofunkcyjne) urządzenie -- [kwilące] dziecię...

Jest jeszcze skaner.. Czyli mamy chyba do czynienia z opcją "bi".

-=-

Dokonano zamachu na me życie -- otruto mnie!
Ale czym! -- aż trudno uwierzyć!!! Wątpię w to,
bym znalazł w necie jakiekolwiek infa o antidotum
czy w ogóle o truciu takim czymś...

Trutkę (broń biologiczną -- bakteryjną IMO)
nieopatrznie przyjąłem drogą oddechową...

Wcześniej makabryczne niedobory snu, teraz trutka...

Na pewno umrę -- i to raczej w tym (XXI) wieku...

Wiem co Ci dolega - zatrułeś się kapitalistyczną ideologią. Na to na dzień dzisiejszy istotnie nie ma na to odtrutki. Zapobiegać można poprzez stosowanie słuchawek z specjalnym filtrem i okularów polaryzacyjnych w kontaktach z rozsiewającymi kapitalistycznego bakcyla urządzeniami typu radio, tv czy komputer.