Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenia wielofunkcyjne
From: Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
Date: Wed, 25 Dec 2019 12:34:44 +0100

"Trybun" 5df398c7$0$557$65785112@news.neostrada.pl

Tymczasem zbiera sporo negatywnych opinii,. Przyznam że jeszcze nie spotkałem się z "zawieszającą się" drukarką.
Możliwe że to wina samego użytkownika, a może nie...

Mam HP -- potrafię ją tak zawiesić, że trudno odciąć...
[zaraz uznają, że znęcam się nad kobietą pracującą...]
I papier zacina się, i softowo zawiesza się... [odcięcie
ze sznura niewiele daje... trzeba sztuczek psychologicznych,
by przywrócić biduję do żywota doczesnego...]

HP to chyba "on", a więc o jakiejś dyskryminacji płciowej mowy być nie może.