Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PSU - nowa moda ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PSU - nowa moda ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 19 Dec 2019 08:33:14 -0000 (UTC)
W dniu Thu, 19 Dec 2019 07:29:57 +0100, użytkownik PeJot napisał:

> Czołem. Zakupiłem PSU SilentiumPC Vero M2. Wentylator pracuje tak że
> *zasysa* powietrze z zewnątrz perforowaną częścią obudowy i wyrzuca
> grillem. Bubel, idzie nowe czy coś przespałem ?

Jak dla mnie, to dziwne. Byłby to pierwszy przypadek takiego przepływu
powietrza o jakim słyszę. Nie widzę przewagi takiego rozwiązania,
prawdopodobnie pomyłka w montażu. Sprawdź względem wygięcia łopatek czy
nie wiruje odwrotnie. Sprawdź jeśli możesz, inne sztuki w sklepie, zapytaj
producenta.

--
Jacek