Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sze ne umarła

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sze ne umarła
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Thu, 12 Dec 2019 23:58:53 +0100
W dniu 2019-12-12 o 09:22, Trybun pisze:
W dniu 11.12.2019 o 11:47, Trybun pisze:

Znacie jakieś tanie (do 300zł) urządzenia wielofunkcyjne bez nadmiernej tendencji do zasychania atramentu. Moja aktualna drukarka Pixma MP 140 była pod tym względem bardzo dobra, ale zdaje się właśnie wyzionęła ducha. Ze względu na cenę odpadają laserówki. Tak więc jak ktoś ma i używa taki sprzęt to proszę o info.

Stara Pixma. Po całonocnej kąpieli w takim specjalnym płynie do udrażniania dysz, który mi został po Lexmarku, drukarka ożyła - drukuje aż miło,. Pewnie nie na długo bo w użyciu zamienniki,.. Tymczasem jednak pytanie o nową drukarkę już nieaktualne. Dziękuję wszystkim za pomoc i zainteresowanie.

Wyobraż sobie, że zamienniki mogą być o wiele lepsze niż oryginały.
Podaj model swojej drukarki to może podam Ci dobrego sprzedawcę.

--
animka