Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kabelek HDMI->VGA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kabelek HDMI->VGA
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 09 Dec 2019 21:52:08 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 8 Dec 2019 11:31:10 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <qsijdh$qdl$1@dont-email.me>
 od heby <heby@poczta.onet.pl>  :
>Cześć
>
>Chińczycy wynaleźli takie coś:
>
>https://www.aliexpress.com/item/4000187502833.html
>
>Na oko w tych zalanych wtyczkach raczej elektronika się nie zmieści.
>Choć może. Nie wiem.
>
>Jak to ma działać? Istnieje jakiś standard HDMI który generuje napięcia
>zgodne z VGA?
>
>PS. Oczywiście są takie konwetery ale z elektroniką w środku i nie
>działają tak jak można by się tego spodziewać, mają na stałe określoną
>rozdzielczość.

Mam coś takiego do starego RaspberryPI, zasilane to jest z HDMI, podobne do
tego:
https://www.robsbots.org.uk/?p=186
Widocznie teraz robią malutkie chipy.