Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak najmniejszy PC 2x ethernet

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak najmniejszy PC 2x ethernet
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 19 Nov 2019 00:09:22 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 18 Nov 2019 23:00:59 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <qqv4at$fo0$1@dont-email.me>
 od heby <heby@poczta.onet.pl>  :

>Nie wyrabia się w zastosowaniu, konkretnie ethernet sie nie wyrabia,
>zarówno wbudowany jak i ten na usb.
>
>To samo na eeePC (Atom) smiga na max pasma czyli zakładane 100Mbit
>nudząc się przy tym.
>
>Być może Pi4 coś by zmienił, jak go w końcu dostanę w łapska to zobaczę,
>ale dalej mikromocowy x86 jest bardzo kuszącą platformą do routera tylko
>gotowców nie ma.

Na PI4 jest lepiej, wszystko podłączone do linii PCI-E, kosztem wywalenia
mostka USB dało
się odzyskać jedną linię:

http://mloduchowski.com/en/blog/raspberry-pi-4-b-pci-express/

Po ethernecie może latać prawie 1Gbps: