Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jak najmniejszy PC 2x ethernet

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jak najmniejszy PC 2x ethernet
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 18 Nov 2019 20:27:08 +0100
Cześć.

Rozgladam się nad czymś w okolicy x86 z dwoma portami ethernet. Wydajność nie jest istotna, może być z okolicy Atom 240.

Oczywisćie jest kilka takich płyt i nei ma problemu.

Ale ja szukam czegoś maluteńkiego i w dodatku możliwie taniego.

Płyta ATX, nawet w wersji mikro wymaga jakiejś obudowy, chłodzenia, zasilania itd itp.

Idealny rozmiar to małe terminale ale one najczęscij mają 1 ethernet choć spełniają inne warunki jak najbardziej.

Przykład ekstremalnego malucha to np:

https://botland.com.pl/en/moduly-orange-pi/9993-orange-pi-r1-h2-quad-core-256mb-ram-2x-ethernet-wifi.html

Ale ja szukam x86, w miarę możliwosći normalnego PC.

Ktoś spotkał się z jakimś komputerkiem w rozmiarze terminala i 2x ethernet?

PS. Opcja typu jedna karta w USB albo PCIE tak, ale najpierw chcę zapytać o jakieś maleństwo z zintegrowanym 2x ethernet.