Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [cross] Jaka karta microSD do raspberry?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [cross] Jaka karta microSD do raspberry?
From: Mateusz Viste <mateusz@xyz.invalid>
Date: Wed, 13 Nov 2019 13:47:38 +0100
2019-11-12 o 23:01 +0000, Queequeg napisał:
> Mam kilka raspberry pi, które robią różne (mniej niż bardziej)
> skomplikowane rzeczy. Nie zużywają mocno karty microSD, raczej tak
> normalnie, jak Linux zużywa (oprócz logów, bo przerzuciłem do
> ramdysku właśnie ze względu na obecność karty).

Pytanie czy w ogóle potrzebują cokolwiek tam pisać? Co to znaczy
"normalnie, jak Linux zużywa"?

Moje RPi działają z montażem -o ro wszystkich partycji. Jeszcze nigdy
żadna karta SD mi nie padła, a korzystam z najtańszych dostępnych. Może
tędy droga?

A jeśli naprawdę coś muszą te pudełka rejestrować, to może lepiej
wrzucać na jakiś mini pendrive, którego nie będzie szkoda wymienić raz
na kwartał?

Mateusz