Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Coś naprawdę malutkiego z miejscem na dysk 3.5 i współczesnym cp

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Coś naprawdę malutkiego z miejscem na dysk 3.5 i współczesnym cpu
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 4 Nov 2019 21:03:14 +0100
Cześć.

Mam Della 3020. Ale chciałbym coś mniejszego. Było by idealnie gdyby zamiast 230V było zasilane z 12V.

Musi mieć miejsce na dysk 3.5 i dysk na system, może być ssd. Sloty kompletnie bez znaczenia może nie mieć ani jednego. Musi być ethernet.

Cel: nagrywarka do monitoringu (ZoneMinder).

To oznacza że musi byc w środku jakis sensowny cpu z okolic 3-4 generacji bo sporo jest do liczenia (3 strumienie h.264), obecnie taki właśnie wyrabia się.

Ideałem były rozmiary Asus Eeeebox B202, ale tam dysk jest 2.5 i cpu 10x wolniejszy. Mnie interesuje duży dysk (cena).

Tanie być powinno i używane.

Istnieje jakiś kawałek hardware w formie miniaturowej który spełnia te założenia? Czyli relatywnie mocny cpu, dysk 3.5 i mikroskopijne gabaryty.

Widuje czasem komputery podobne do EeeeBox ale one albo nie są tanie albo nikt ich nie ma z drugiej ręki bo były mało popularne. Terminale zazwyczaj mają dyski IDE, a jak mają sata to znowu miejsca nie ma w środku itd itp.