Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co W10 pisze na dysku w czasie swej rzekomej bezczynności?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 2 Nov 2019 18:44:51 +0100

"Roman Tyczka" 8xyyl4dqsla6$.dlg@tyczka.com

Poza tym mam kupę softu (skype, spotify, rambox,
everything, duplicati, etc.) w tym dwie przeglądarki, Brave i Firefox,
Firefox ma otwartych ...hmmm... wyjdę na wariata ;-) duuużo kart:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-10-25/UajN96lfdH4DBsKkqlyVEGDhNAcAOu8eUHRTF7YjFvnhiyRYeKPjRTQauSbDiaH6.png

A mimo to komp działa stabilnie, strony szybko. Cuda panie?

I nie masz SWAPu?

Nie masz?

Na SNAPie nie widzę liczby okienek przeglądarek.

Otworzony jest na screenshocie, po lewej stronie, tab
session manager i pokazuje ile ma w sesji kart: 1580

Zainstalowałem Brave -- nie wiedzę makabrycznych oszczędności
względem Opery. Masz SWAPa czy nie masz?

Dla mnie 12 GiB to bardzo mało bez SWAPa a SWAPa nie mam,
aby nie masakrować SSD -- próba założenia SWAPa tylko na
HDD nie rozwiązuje problemu, bo SSD też jest wówczas
wykorzystywany do SWPaowania...

Mógłbym odpalać W10 z HDD -- też szybko idzie...
Wówczas mógłbym dać SWAP...

Start 64W10 z HDD jest o tyle ciekawy, że można i hibernować
na HDD i SWPAować na HDD a newralgiczne programy umieścić
(są tam stale umieszczone) na SSD...

Brave (jak i Opera) wykorzystuje dedykowaną grafikę NV z jej
RAMką. Przed laty każda znana mi netowa przeglądarka tak
potrafiła a nawet VBox pracował na NV przez jakiś czas...
Teraz (od ostatniej aktualizacji) VBox jest stabilny, ale
od dawna nie wykorzystuje dedykowanej NV...

--