Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesor i7-8700, a może i7-9700?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesor i7-8700, a może i7-9700?
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Wed, 16 Oct 2019 17:01:50 +0200

A podasz przykładowe modele warte poznania?
posłuchaj... chciałbym doradzić, ale boję się że znowu zostanę źle odebrany. celujesz z procesorem wysoko, bardzo wysoko. zapłacisz za to fortunę. nie wiem ile chcesz wydać. no i jak chcesz wydać dużo, to nie mam nic mądrego do dodania. jednak radziłbym sprawdzić, które z dostępnych procesorów, mają najlepszy, a przynajmniej dobry stosunek jakości do ceny. biorąc pod uwagę że Twój obecny procesor "otrzymał" 1400 punktór w passmarku, zastanów się czy warto wydać 3 tyś zł na taki który ma 15 tyś, czy może wystarczy wydać połowę kwoty, na taki który ma 10 tyś punktów. jeśli Cię zaintersowałem, sprwdź na allegro poleasingowe komputery z przedziału 1-2tyś złotych, (20 losowych modeli) w jakie są procki wyposażone i ile punktów w passmarku otrzymały.

ToMasz

PS a z grafiką się nie przejmuj, bo ta wbudowana w ryzeny jest porównywalna z kartą graficzną za 100zł