Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski z szuflady

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski z szuflady
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 16 Oct 2019 00:47:29 GMT
On 2019-10-15, Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> wrote:
> Osoba podpisana jako Marek <trele@fele.pl>

> Z charakteru produkcji seryjnej, wielkoseryjnej czy masowej wynika, że
> zwykle problem sprawiają poszczególne partie, serie czy modele danego
> produktu, a nie produkt jako całość. Twoja generalizacja jest zatem
> nieuzasadniona.

U mnie to były rózne partie, ten sam produkt, ale też z nieco inną
elektroniką. Oczywiście statystycznie 2 szt. to bez znaczenia. ale i tak
nie kupię jeszcze długo długo. Brak odpowiedzi ich serwisu też pomógł.
Mimo wszystko trochę to dziwne. Inna dziwna rzecz, tak jak patrzę po
cenach to toshiby są statystycznie tańsze o te 5-15%. Niepopularna marka
(dla dysków) czy coś innego?

--
Marcin