Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lamanie tajniki liczb przekletych

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lamanie tajniki liczb przekletych
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 12 Oct 2019 16:27:22 +0200
Dnia Fri, 11 Oct 2019 16:14:57 +0200, JaNus napisał(a):

> [...]
>
> Odsłona druga:
>       - jakiś przypadek sprawił, że kursor (hm, fokus?) wjechał mi w jej
> katalogu na pewien plik, a miałem w opcjach Win-Exploratora aktywną
> opcję "pokaż okienko podglądu". No i patrzę w to okienko, i oczom swoim
> nie wierzę, bo tam rządek po rządku widzę te swoje hasła do różnych
> witryn!!!
>
> Oczywiście natychmiast odinstalowałem to g**no, ale jestem niemal
> pewien, że i w innych przeglądarkach autorzy popełnili taką niemal
> zbrodniczą niefrasobliwość, i taki plik istnieje, i zaszyfrowany nie jest.

Niekoniecznie, ale:
-gdzies to zapamietane jest, a to tylko pecet - mozna zalozyc, ze plik
jest dostepny. W windows co prawda przybywa roznych zabezpieczen.

-zaszyfrowane ... ale skoro przegladarka to uzywa, to musi umiec
odszyfrowac. To mozna przyjac, ze kazdy hacker umie.
 Chyba, ze zaszyfrowane bedzie z uzyciem hasla uzytkownika jako
 klucza. To bedzie troche trudniej.

> Uzerzy, nie łudźcie się, *każdy* ma w kompie potencjalnego pomocnika
> szpionów!

A to osobna sprawa ... MS i NSA, i FBI itd maja pelny dostep do
twojego komputera z Windows ? :-)

J.