Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Energooszczędny HDD 2.5 cala poszukiwany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Energooszczędny HDD 2.5 cala poszukiwany
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 2 Oct 2019 06:05:50 +0000 (UTC)
Dnia 01.10.2019 Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> napisał/a:

> Ale ten prąd to ma być przy rozkręcaniu czy przy czym?

Przy rozkręcaniu (bo malina może z USB nie wydolić, nie chciałbym
podpinać dodatkowego zasilania wprost z zasilacza), ale też
przy zwykłym użytkowaniu (bo będzie chodzić 24/24, bez usypiania).

> Używam HGST 1.0TB Travelstar 5K1000 (konkretnie HTS541010A9E680)
> https://eshop.macsales.com/item/HGST/0J22413S2/
>
> Przy rozkręcaniu 0.9A, ale przy pracy już duuużo mniej.

To wydaje mi się już zupełnie przyzwoicie. Dzięki za trop.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.