Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Energooszczędny HDD 2.5 cala poszukiwany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Energooszczędny HDD 2.5 cala poszukiwany
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Tue, 1 Oct 2019 09:14:58 +0000 (UTC)
Dnia 01.10.2019 JaNus <bez@adresu> napisał/a:

> No ale podłączenie do /Laptoka/ piętnastu SSD poj. 64 GB byłoby jednak
> rozwiązaniem mocno krępującym przenośność    :)

Piętnaście SSD trzeba jeszcze podłączyć (15 kieszeni, hub USB,
dodatkowy zasilacz). I jakoś nie chce mi się wierzyć, że będzie
to razem brać choć w przybliżeniu tyle energii, ile jeden
oszczędny HDD- raczej dużo więcej. A jak pisałem, to nie
szybkość a energooszczędność jest priorytetem.

A pendrive/karty to już wyłącznie ciekawostka przyrodnicza.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.