Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 18 Sep 2019 23:04:03 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 18 Sep 2019 19:45:46 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <qltqgb$krg$1@dont-email.me>
 od heby <heby@poczta.onet.pl>  :

>No ale phenoma miałem i grzał się i bez prądu.
>
>Ogólnie to ja wiem co jest na rynku interesuje mnie jaka kombinacja jest
>najtańsza. Może jest jakiś np. magiczny Dell za 50zł który konsumuje
>xeony za 20zł i to już wiedza tajemna.

Nie wiem jak z używkami, ale najtańszy z w miarę nowych to Ryzen 1600(6
rdzeni), jak
chcesz mieć pewność, że jest odpowiednio taktowany, to kup płytę w której
biosie można
ustawiać P-states.
https://hardforum.com/threads/ryzen-pstate-overclocking-method-calculation-and-calculator.1928648/
Nie wyjdzie to tanio(jakieś 2K z pamięcią 16G, płytą i słabą graiką), ale nie
będzie
pobierało dużo prądu i będzie stabilne.