Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak połączyć 2 domowe laptopy? Synchronizacja folderów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak połączyć 2 domowe laptopy? Synchronizacja folderów
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Mon, 9 Sep 2019 16:53:26 +0200
"Stregor" news:qknl7j$i90$1@adenine.netfront.net
eksperyment - zsynchronizowaliśmy kiedyś film, 8GB a następnie zmieniłem w tym pliku jeden bajt. SyncThing myślał, liczył, a następnie przesłał kilka MB danych.

Czy mam rozumieć, że program dzieli sobie pliki na bloki po kilka MB i jak widzi zmianę sumy kontrolnej pliku, bo któryś n-ty bloku pliku zmienił się o Bajt, to dosyła tylko te zmieniony blok?
A co się stanie jakbyć ten film przesunąć do jakiegoś podfoldera?
Będzie przerzucał 8GB nowych danych czy jakieś szczątkowe kilka KB korekty o zmiane ścieżki pliku?