Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DLGDIAG Full Erase

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DLGDIAG Full Erase
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 06 Sep 2019 13:21:50 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Sep 2019 12:57:48 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d723bad$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
 od ąćęłńóśźż <a@e.pl>  :
>Chwilowo leci (zapuściłem z ciekawości) systemowy Win 10:
>
>diskpart
>list disk
>select disk 1
>clean all
>
>Menedżer zadań pokazuje teraz zapis z prędkością ok. 57 MB/s, dla 3TB to
>będzie kilkanaście godzin.
>DLGDIAG jest skuteczny (zeruje Pending Sectors w Smart), ale już parę razy w
>czasie pracy niechcący go wyłączyłem (np. oglądałem
>jakieś wideo pełnoekranowe, zrobiłem Esc żeby wyjść, a to wyłączyło nie film
>lecz siedzący w tle DLGDIAG), najlepiej byłoby odstawić
> [...]

Victoria, wybrać prawidłowy dysk, menu test, zaznaczyć typ testu na READ oraz
opcję
REMAP, zapuścić test i czekać(przy remapowaniu będzie komunikat o sukcesie).
Jeśli znasz LBA tego sektora, to można zawęzić zakres testu.
Victoria 4.73b
http://files.hddguru.com/download/Software/Victoria%20For%20Windows/