Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Playstation 4 podłączyć do monitora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Playstation 4 podłączyć do monitora
From: kosmos <kosmos@upc.pl>
Date: Mon, 9 Sep 2019 09:21:59 +0200
Zachodzi konieczność użycia monitora komputerowego do współpracy z
konsolą Playstation. Oczywiście, monitor powinien mieć wejście HDMI i
głośniki. Pytanie jest takie - czy w monitorach z HDMI i głośnikami jest
typowo obsługiwany kanał dźwiękowy HDMI czy jedynie dźwięk z dodatkowego
połączenia audio?

Nie wiem czy jest to standard, ale u mnie działa (tzn. z głośników monitora wydobywa się dźwięk przekazywany z konsoli kablem HDMI). Co prawda nie Playstation a Xbox One/Nintendo Switch, ale nie sądzę, żeby to robiło różnicę. Tak samo, jak PC.