Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Convertible/Hybrid PC z miejscem na dysk ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Convertible/Hybrid PC z miejscem na dysk ssd
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 8 Sep 2019 14:28:34 +0200
Cześć.

Widział ktoś może jakiś Convertible/Hybrid PC (w sensie tablet z podpinaną klawiaturą) pracujący na Win10 i posiadający albo dodatkowe gniazdo albo możliwość wymiany pamieci flash? Chciałbym włożyć do środka przynajmniej 256GB w formacie M.2 albo mSATA.

Technicznie nie ma przeszkód, zarówno procesory z okolic Atom Z8xxx mają druty do tego jak również miesca w typowym tablecie jest wystarczająco. Ale nie potrafie takiego znaleźć.

Podobają mi się tabletolaptopy Miix. Ale one chyab nie mają wymiennego dysku.

Nie chodzi o *wygodnie* wymienny tylko w ogóle o wymienny. Przy czym lutowanie eMMc nie wchodzi w grę, natomiast może byc dostepny pod obudową.

Oczywiście w grę wchodzi cebulactwo więc nowego Surface nie chcę. Ogólnie celowałbym w coś uzywanego ale nie wiem co wklepać w wyszukiwarkę. Producenci i sprzedawcy albo się nie chwalą albo nie wiedzą.

Musi obsługiwać Win i Lin. I mieć coś współczesnego z okolic Atom Z8xxx lub lepszy oraz USB3, najlepiej C z możliwością ładowania z powerbanku.

Nie chcę dysku zewnętrznego, po to chce przenośny PC aby mi nic nie dyndało. Natomaist waga i cienkośc mam gdzieś. Może byc nawet różowy.