Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak połączyć 2 domowe laptopy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak połączyć 2 domowe laptopy?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 2 Sep 2019 21:57:20 +0200
Dnia Mon, 2 Sep 2019 21:45:03 +0200, Ewa napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo dziękuję.
> Czy mógłbyś awaryjnie podać jeszcze namiar na jakąś inną darmową,
> sprawdzoną (średnio dużą) chmurę?
Osobiście używam tylko Mega (mam tam ze 30 GB danych) i nie mam
doświadczenia z innymi chmurami. Ale conieco poczytasz tu:
https://www.fotomaniak.pl/138960/najlepsze-darmowe-chmury-fotograf/
https://www.fotopolis.pl/temat-miesiaca/backup-i-archiwizacja/29841-najciekawsze-dyski-w-chmurze-przeglad-rynku/strona/1

> Używam FireFoxa, ale też jest ograniczenie co do jego
> wersji pod XP. W niektórych wypadkach, które wymagają
> nowszej przeglądarki, używam Google Chrome.
No, to już lepiej :) Jak byś miała chęć i czas, wypróbuj forka Firefoxa
o nazwie palemoon.

--
Jacek
I hate haters.