Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta mikroSD -- Asus ma czkawkę... ;)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta mikroSD -- Asus ma czkawkę... ;)
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 22 Aug 2019 15:15:17 +0200

"J.F." 5d5e563e$0$519$65785112@news.neostrada.pl

A duzo danych na niej ?

Chyba ~16 GB -- aplikacje i śmieci.

Bo byl wysyp oszukanych kart na Allegro,
nadal sa, takie np 8GB udajace 32GB.
Po zapisaniu ponad 8GB cuda sie dzialy.

Ale to raczej no name byly ...

Toshiba kupiona w EuroAGD bodajże, albo w podobnym sklepie.

Była sformatowana jako ,,rozszerzenie pamięci podręcznej''
czy coś koło tego...

To chyba jakis linuxowy format jest ... wsadzic gdzies do linuxa ?

Karta daje zwiechy WXP -- mysz i klawiatura chadza, lecz reszta niekoniecznie.

Czy karty potrafią padać tak szybko?
Przed laty bardzo szybko padła mi karta Samsunga...

Zadna mi nie padla, te w telefonach sluza mi latami, innych uzywam raczej
sporadycznie.

Ale Automapa ostrzegala kiedys, ze jesli nawigacja dziala  wolno,
to trzeba sformatowac karte. Po latach wyszlo, ze moze to miec
cos wspolnego z brakiem jednej funkcji w win CE - cos
z raportowaniem nieuzywanych klastrow.

-=-

"J.F." 5d5e57b9$0$529$65785112@news.neostrada.pl

Przed laty bardzo szybko padła mi karta Samsunga...

Zadna mi nie padla, te w telefonach sluza mi latami, innych uzywam
raczej sporadycznie.

Sobie przypomnialem jedna sluzbowa sprawe - karty "Intenso" bardzo
szybko padaly, kwestia tygodni.
Uzywane w komputerkach z linuxem wlasnie - byc moze byla to kwestia
wrazliwosci na wylaczanie zasilania.
To "padanie" to mogla byc kwestia paru zmienionych sektorow - bo tyle
wystarczy, aby uczynic system niezdatnym do uzytku.

Po wymianie na Sandisk problem zniknal.

Patriot to dobry wybór?

--