Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta mikroSD -- Asus ma czkawkę... ;)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta mikroSD -- Asus ma czkawkę... ;)
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 22 Aug 2019 10:43:20 +0200
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5df098$0$540$65785112@news.neostrada.pl...
Karta Toshiba 32 GB kupiona w listopadzie ubr...
Zapewne padnięta...

A duzo danych na niej ?

Bo byl wysyp oszukanych kart na Allegro, nadal sa, takie np 8GB udajace 32GB.
Po zapisaniu ponad 8GB cuda sie dzialy.

Ale to raczej no name byly ...

Była sformatowana jako ,,rozszerzenie pamięci podręcznej''
czy coś koło tego...

To chyba jakis linuxowy format jest ... wsadzic gdzies do linuxa ?

Czy karty potrafią padać tak szybko?
Przed laty bardzo szybko padła mi karta Samsunga...

Zadna mi nie padla, te w telefonach sluza mi latami, innych uzywam raczej sporadycznie.

Ale Automapa ostrzegala kiedys, ze jesli nawigacja dziala wolno, to trzeba sformatowac karte. Po latach wyszlo, ze moze to miec cos wspolnego z brakiem jednej funkcji w win CE - cos z raportowaniem nieuzywanych klastrow.

J.