Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szatan atakuje...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szatan atakuje...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 04 Aug 2019 12:12:03 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 4 Aug 2019 02:32:01 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5d46278d$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>"Olaf Frikiov Skiorvensen" 257bke1rm031skqod0ipn4pakpsa66lh8v@4ax.com

>     "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d44ddbb$0$17360$65785112@news.neostrada.pl
>
>     > Ale najpierw -- czy to prawda, że W10 złośliwie coś
>     > (około 1 GB na jedną godzinę zegarową) pisze w swym
>     > rejestrze?!

>Namierzałem/lokalizowałem i eliminowałem, co mogłem, aż stanęło na rejestrze.

Ja kiedyś stosowałem ten program(monitorowanie zapisów/odczytów):
https://www.ghacks.net/2018/04/04/fileactivitywatch-monitor-read-write-operations-on-windows/
Spróbuj, może coś znajdziesz.

[]

>Cała nadzieja w broni termojądrowej...

Tu fragment, Podróż dwudziesta druga, co ojciec Lacymon opowiedział
Tichemu(najciekawsza
jest opowieść o ojcu Orybazym):
https://www.salon24.pl/u/amyniechcemy/28145,stanislaw-lem-przynosi-pecha