Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szatan atakuje...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szatan atakuje...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 3 Aug 2019 14:40:42 +0200

"Olaf Frikiov Skiorvensen" qvlake1pk161q79nsedhad1tgeofhg9nmt@4ax.com

Masz liczniki zapisu w SMART? Sprawdź je.

Sprawdzam często, ale one nie mówią,
gdzie dysk pisze a jedynie -- ile pisze.

Mój Win7 zapisuje średnio 800 MiB do 1 GiB/h(średnia od
początku działania dysku). Rejestrem bym się nie przejmował.

Chciałbym uniknąć ciągłego/permanentmnego/nieustannego
pisania, aby oszczędzić i siebie, i dysk...

- z jednej strony agregacja zapisu
  (dająca mroczne efekty w razie zwiechy)
- z przeciwnej strony ciągłe pisanie...

Ale czy ów bliźni zasługuje aż na tak żarliwą/gorącą miłość? ;)

-=-

Mam w Acerze 12 GiB RAMki, ale plik hibernacyjny ma tylko 4 GB.
Czym to wyjaśnić? Zwykle mi tych 12 GiB nieco ;) brakuje, więc
raczej nie tym, że używana jest tylko drobna część RAMki. Nie
wierzę też w tak skuteczną kompresję bezstratną.

Ponadto chyba hibernacja powinna gdzieś zapisywać także RAMkę
grafiki i inne RAMki... ;)

Podejrzewam, że tak naprawdę 64W10 zajmuje podczas pracy niewielką
część RAMki, choć domaga się stale kolejnych GiB, czy wręcz TiG. ;)

--