Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kabel USB smartfon

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kabel USB smartfon
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 22 Jul 2019 14:56:33 +0200

"1634Racine" 5d2e11d8$0$511$65785112@news.neostrada.pl

ja nie mowie o mozliwosciach, ja mowie/pisze
o REALNYCH predkosciach wifi a chalupie.

Realnie?
Zanim podepniesz przewód -- skopiuję małe pliki via WiFi.

Duże pliki?... Po podłączeniu drucianki trzeba zostawić telefon
w spokoju, bo ruszenie może zerwać druciane połączenie, więc być
może i duże pliki ściągnę szybciej via WiFi niż Ty via drucianki.
Być może duże pliki warto kopiować za pośrednictwem karty SD
wpiętej wprost do komputera.

-=-

Włączam serwer FTP na telefonie, włączam klienta Totalnego i po
chwili widzę to, co jest w telefonie. Cała procedura może zająć
5 sekund -- trzeba szukać ikonki serwera, w czasie których Ty
być może nawet nie sięgniesz po druciankę. Ciągnięcie też zajmie
czas, ale ściągnięcie megabajtowej fotki trwać może 5 sekund
(przed chwilą to sprawdziłem ze stoperem w garści) via WiFi
w standardzie g.

W 10 sekund zestawisz połączenie druciane?
Kopiujesz naraz setki megabajtów?
Nie możesz zlecić i zaczekać? I telefon jest wówczas w pełni
sprawny (czego nie można powiedzieć o połączeniu drucianym)
i komputer...

-=-

Ale co kro lubi -- nikogo nie namawiam.

--