Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pytanie o chipy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pytanie o chipy
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 15 Jul 2019 21:22:26 +0200
W dniu 2019-07-15 o 21:06, Bolko pisze:
Kupiłem mojemu synowi serie Monstrualna Eurydycja
I w książce "Katastrofalne komputery" Michaela Colemana z 1999 roku
autor pisze że w 1995 roku chipy były tak drogie że złodzieje
wpadali do biur i wymontowywali chipy z komputerów bo były tak drogie.
I syna pyta czy to prawda?

Jak pracowałem w korpo~, duża, międzynarodowa firma, to był włam, i zakoszone zostały dyski. Choć był to, jak sądzę, duuuży powód do niepokoju, to nie pamiętam, aby zarządzono masowe zmienianie haseł, czy też w ogóle jakąś akcję anty-hakerską. Dziwne.