Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nagłe wyłączanie PC-ta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nagłe wyłączanie PC-ta
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 02 Jul 2019 00:58:18 GMT
On 2019-07-01, RadoslawF <user@domain.invalid> wrote:

> Skoro bez CC działa poprawnie to masz problem programowy.

Niekoniecznie. W jednym chińskim mini-pc, w gnieździe usb, mam modem 4G
i jak wymuszę 4G to obraz po HDMI zaczyna siadać. Problem znika, jak
usunę inne odbiorniki z huba. Podejrzewam, że coś nie wyrabia prądowo.
Tu może być podobnie. Coś jest na granicy (mimo, że nie powinno) i jakaś
czynność, którą CC chce wykonać powoduje gdzieś większy pobór prądu,
prez co coś innego się destablizuje i wszystko się wali. Przeciez
normalnie nie zresetujesz programowo kompa.

--
Marcin