Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 15 Jun 2019 21:16:26 +0200
Cześć.

Chcę wsadzić dysk 3.5" (który posiadam) do obudowy USB3.0.

Sprawa wydaje się prosta, jest tego sporo na allegro i ali. ALE. Mam wymagania...

1) Ma być solidna, co oznacza zasilacz który nie wybucha.
2) Ma być szybka, transfery mają wysycić pasmo dysku
3) Ma wyłaczyć dysk i przejść w tryb spoczynku kiedy zniknie napięcie na USB

Dwie które mam w domu nie spełniają 1 i 3. W jednej zasilacz spektakularnie się zadymił po kilku h w drugiej dysk kręci się bez względu na stan USB. Nie chcę wyłacznika, to bez sensu.

To ma być pełna obudowa a nie tylko pionowa kiesznka na dysk, też taką mam i też nie robi power down dysku....

Ktoś coś może polecić? Nie musi być super tania, ale wolałbym nie przekraczać 150zł.

Jak by się potrafiła zasilać z USB [1] to byłbym wniebowzięty. Ale coś czuje że to dopiero w XXII wieku osiągną.

[1] Wykonalne na poziomie amatorskim druciarstwem.