Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Na które SSD jest 5 lat gwarancji?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Na które SSD jest 5 lat gwarancji?
From: ń <n@n.n>
Date: Sat, 15 Jun 2019 13:00:56 +0200
Kupiłem Samsung EVO 860 Sata 500 GB i potrzebuję jeszcze drugi (może być mniejszy 320-360 GB, ale takich raczej nie ma), ale do tego EVO 860 zniechęca mnie hałas wydobywający się w rytm intensywnej pracy - SSD kupuję, żeby było cicho (w nocy), bo szybkość HDD WD Black jest dla mnie wystarczająca.
PYTANIE:
Które jeszcze firmy i modele oferują 5-letnią gwarancję na SSD?
Cena powinna być nie wyższa niż EVO 860, czyli do 340 zł/szt. (co wyklucza cenowo m.in. EVO 850 Pro).