Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 10 Jun 2019 16:21:39 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 9 Jun 2019 22:03:16 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5cfd6603$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
 od Irokez <no.email@wp.pl>  :

>No właśnie, praktycznie przez to oprócz backupów lub przenoszenia na
>większy jest nieużywalna. Zdarzyło mi się mieć dwa niby identyczne dyski
>ale inna partia i parę sektorów mniej i kicha.

Zawsze można przeskalować partycję, dopóki nie ruszysz początku partycji, to
win sobie
wstanie po klonowaniu, jeśli nie, to zawsze pozostaje "naprawa".