Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 9 Jun 2019 22:03:16 +0200
W dniu 2019-06-09 o 20:01, ń pisze:
Spróbuj sklonować dysk na dysk Clonezillą Live z płyty/usb, czyli bez uruchamiania Windows. Mnie po kopiowaniu programem Samsung Transfer też system nie chciał wystartować z nowego dysku Ale Clonezilla ma jakieś ograniczenie, że docelowy nie może być mniejszy niż źródłowy.

No właśnie, praktycznie przez to oprócz backupów lub przenoszenia na większy jest nieużywalna. Zdarzyło mi się mieć dwa niby identyczne dyski ale inna partia i parę sektorów mniej i kicha.

--
Irokez