Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z formatowaniem dużego pendrivea

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z formatowaniem dużego pendrivea
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 30 May 2019 15:06:03 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 30 May 2019 09:25:16 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <0kNHE.187591$wx.60002@fx18.ams1>
 od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

>Pod Linuksem domyślnym trybem jest zapełnianie zerami.

Faktycznie(musiałem pamięć odświeżyć), dla flasha powinien użyć mkfs.ntfs -Q.
Czas formatowania podany przez Borneq zwiastuje problemy.